آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
فتح قله کشتی جهان به دست امید‌های فرنگی ایران | قهرمانی در تیرانا و ۷ مدال درخشان
بازدید:۴۱۹
صد آنلاین | تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با درخشش و کسب ۳ مدال طلا و ۴ مدال برنز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۱۲۱۷۲۱

به گزارش صد آنلاین،رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ۳۰ مهر تا ۲ آبان ماه در شهر زیبای تیرانا، پایتخت آلبانی، برگزار شد و کشتی‌گیران جوان ایرانی در این رویداد بزرگ به خوبی درخشیدند.

 

 

تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران با ۷ مدال، از جمله ۳ مدال طلا و ۴ مدال برنز، بر سکوی قهرمانی ایستاد و ضمن ایجاد شور و شوق در بین هواداران، بار دیگر ثابت کرد که کشتی ایران همیشه در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن دارد. در این رقابت‌ها، کشتی‌گیرانی از کشورهای مختلف با هدف کسب مدال و افتخار به میدان آمده بودند، اما نمایندگان ایران با آمادگی و تلاش فراوان، نشان دادند که می‌توانند در بالاترین سطوح کشتی رقابت کنند.

 

 

مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با حضور بهترین کشتی‌گیران از کشورهای مختلف برگزار شد و در پایان، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۴ مدال برنز، با اقتدار بر قله این رشته ایستاد. این موفقیت حاصل تلاش و زحمات کشتی‌گیران و کادر فنی آنها بود که همگی برای افتخارآفرینی برای کشور خود آماده شده بودند.

 

 

مدال‌آوران طلایی ایران

  1. علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم: احمدی وفا با پیروزی‌های متوالی و درخشان خود، از جمله شکست ۱۱ بر ۳ راشاد ممدوف از آذربایجان، موفق به کسب مدال طلا شد.
  2. محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم: ناقوسی با عملکردی قوی، به فینال راه پیدا کرده و در نهایت با پیروزی ۴ بر ۳ برابر بکا ملیلاشویلی از آمریکا، طلا را به خود اختصاص داد.
  3. فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم: هدایتی، هرکول سنگین‌وزن ایران، با ۶ بر صفر دیمیتری بابوریکو از روسیه را شکست داد و موفق به کسب سومین طلا برای ایران شد.

 

 

مدال‌آوران برنز

  • عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم: جرکنی پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی، با پیروزی در رده‌بندی، برنز را به خود اختصاص داد.
  • دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم: سهرابی با شکست حریفان در گروه بازنده‌ها، توانست به مدال برنز دست یابد.
  • علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم: با تلاش‌های زیاد، اسکو هم برنز را به نام خود ثبت کرد.
  • شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم: زارع نیز با پیروزی‌های خود در گروه بازنده‌ها، مدال برنز را به دست آورد.

 

 

عملکرد تیمی ایران

تیم ملی ایران با ۱۴۹ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و به‌خوبی از عهده رقبای قدرتمند خود، از جمله گرجستان و ارمنستان، برآمد. گرجستان با ۱۲۱ امتیاز در رده دوم و ارمنستان با ۹۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند. این قهرمانی نه تنها نشان‌دهنده قدرت کشتی فرنگی ایران در سطح بین‌المللی است، بلکه آینده روشنی را برای این رشته ورزشی نوید می‌دهد.

 

 

تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با قهرمانی در تیرانا، یک بار دیگر نشان داد که در دنیای کشتی، هیچ چیزی غیرممکن نیست. این موفقیت، نشان‌دهنده تلاش و عزم راسخ کشتی‌گیران جوان ایرانی است که در صدد هستند تا نام کشورشان را در میادین بین‌المللی درخشان‌تر از قبل کنند. با امید به موفقیت‌های بیشتر در آینده، این قهرمانی را به همه ایرانیان تبریک می‌گوییم.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها